Skriv en artikel eller optag en video

Skriv en artikel (på DANSK) eller optag en video (på DANSK) omkring dette spil.
    Det kan være en anmeldelse, tutorial eller guide... Mere

Optag Video Indsend
    Skriv Artikel Indsend

Beskrivelse Gigantic

Det tegneserieagtige MOBA-esque hold actionspil Gigantic er udviklet af uafhængige Studio Motiga og kræver, at spillerne bruger deres dygtighed og taktiske viden til at vinde sejr og kamp, for overherredømme sammen med en stor værge. Du er og dine fire holdkammerater er forbundet med din værge ved et mystisk bånd. Din værge kan ikke besejres af en enkelt dødelig, men du skal gøre alt i din magt for at beskytte det mod ondskabets kræfter. Gigantic blev først udgivet i slutningen af ​​2015.

Du kan bruge dine WASD-kontroller på tastaturet til at overvinde og knuse dine fjender ved at sprinte, sigte, dodging, hoppe forhindringer og ødelægge barrierer. Spillet indeholder et bredt udvalg af karakterer og sikre flere gameplayformer sammen. Du kan forvente, at din værge skal kæmpe over slagmarken uden for ingenting, ødelægge dine modstandere og knuse deres værge.

Dine karakterers evner vil blive fremskreden under kampe, og du får yderligere muligheder for at tilpasse din spilstil og matche styrken af ​​din karakter til din færdighed. Der er et ekstraordinært udvalg af helte at vælge imellem, herunder akrobater, metal juggernauts, ildåndsmand og mere. Faktisk er der mere end seksten spilbare helte med 5 evner hver. Slip de døde kæmper løs, for at modvirke dine fjender og lave strategiske beslutningsændringer i spillet hele vejen igennem. Flere og flere spillere over hele kloden tiltræder Gigantic's fantastiske, givende og blodige verden, så hvorfor ikke lægge dine wits mod dine modstandere og se, hvad kampens kamp-orienterede spil har at tilbyde i dag?

Skærmbillede
Gigantic screenshot1 Gigantic screenshot2 Gigantic screenshot3 Gigantic screenshot4 Gigantic screenshot5 Gigantic screenshot6 Gigantic screenshot7 Gigantic screenshot8 Gigantic screenshot9
Video