Skriv en artikel eller optag en video

Skriv en artikel (på DANSK) eller optag en video (på DANSK) omkring dette spil.
    Det kan være en anmeldelse, tutorial eller guide... Mere

Optag Video Indsend
    Skriv Artikel Indsend

Beskrivelse Hero Zero

Den gratis MMORPG Hero Zero kan spilles i din browser og er Playata 's og European Games Group' s arbejde. Du starter spillet som en almindelig civil, før du udvikler dig til en formidabel superhero og også kan spille på iOS- og Android-platforme. Du kan træne dig selv op, færdiggøre spændende missioner, tjene penge og øge dit udstyr til at støtte dine mål. Spillet har en humoristisk kant og giver dig mulighed for at arbejde dig gennem seks forskellige verdener for at omdanne dig til en ærverdig superhelt.

Hver opgave, du fuldfører i Hero Zero, giver dig XP til niveau op samt mønter til at købe nyt udstyr. Du kan tilpasse din helt og skabe unikke kostumer og udseende. Jo flere XP du tjener, desto stærkere bliver du, når du forhindrer kriminalitet og tager på hensynsløse bøller. En række begivenheder sker automatisk eller kræver kun en lille mængde input, hvilket betyder at du bliver frigjort, for at fokusere på andre aktiviteter. Faktisk vælger mange spillere at forlade spillet åbent, mens de deltager i husarbejde, hjemmearbejde og andre opgaver.

Spillet har sjov, lys grafik og har single- og multiplayer-elementer. Uddannelse vil hjælpe dig med at opbygge din oplevelse og øge dine attributter, og du kan spille imod andre spillere i fantastiske PvP-dueller. I mellemtiden vil missioner hjælpe dig med at øge dit omdømme, mens du tilføjer din oplevelse. Du kan også købe udstyr og tøj til at personliggøre din helt yderligere. Hvorfor ikke springe ind i den helbredende verden af ​​Heroes Zero i dag?

Skærmbillede
Hero Zero screenshot1 Hero Zero screenshot2 Hero Zero screenshot3 Hero Zero screenshot4 Hero Zero screenshot5 Hero Zero screenshot6 Hero Zero screenshot7 Hero Zero screenshot8 Hero Zero screenshot9 Hero Zero screenshot10
Video

Hero Zero krav

• Windows XP/Vista/7/8.1/10 (32-bit or 64-bit)