Skriv en artikel eller optag en video

Skriv en artikel (på DANSK) eller optag en video (på DANSK) omkring dette spil.
    Det kan være en anmeldelse, tutorial eller guide... Mere

Optag Video Indsend
    Skriv Artikel Indsend

Beskrivelse NosTale

NosTale er et gratis spil, et online rollespil i smukke anime stil, hvor du og dine venner er enige om at fremsætte på en spændende mission i en mysterisk verden. Tag del i en fængslende historie og ændre fremtidens verden gennem de valg, du laver. Dine udforskninger fører dig til ekstraordinære områder, fra den sprudlende landsby Nosville og videre til Fernon Temple og den bizarre Maple Woods, til højderne på den frosne ø Glacernon, Krem Mountains og Mortaz Desert.

(255 karakterer)
Dine valg spænder fra at tage sværdet i hånd, eller være bueskytte eller magen. I hver klasse er der en bred vifte af ekspertise, der hver især skelnes af en blanding af gear og specielle evner. Uanset om det er våben, smykker, tøj, frisurer eller færdigheder, vil du være sikker på at du finder det, du bedst kan lide, til at skabe din helt egen helt.

Pet system og Miniland:
Kendskab til det fantastiske kæledyrssystem i NosTale: Træn og tæm vilddyr og deploy dem til din fordel i kamp. I Miniland kan du opbygge et hyggeligt hyggeligt hus, pryder din terrasse med rækker af buske, blomster eller træer fra haven. Et privat hjem kan bruges til at fejre fester, invitere venner rundt eller pleje kæledyr. Selvfølgelig har du mulighed for blot at ligge dig tilbage og nyde freden for at glemme den heroiske livsstil.

PvP, PvE og Raids:
Ødelæg monstre, bekæmp andre spillere eller hold op og arbejde sammen med venner for at vælte mægtige modstandere og skaffe fablede skatte. Utallige, ophidsende konfrontationer venter!

Ægteskab.
Et andet godt aspekt ved NosTale er ægteskabet. Hvis du spiller med en anden spiller, kan dine karakterer også blive gift i spillet. Selvfølgelig ville der være en stor fest med festlige dekorationer, herunder fyrværkeri og en lækker bryllupskage.

Skærmbillede
NosTale screenshot1 NosTale screenshot2 NosTale screenshot3 NosTale screenshot4 NosTale screenshot5 NosTale screenshot6 NosTale screenshot7 NosTale screenshot8 NosTale screenshot9 NosTale screenshot10
Video

NosTale krav

• Windows 7/8.1/10 (32-bit or 64-bit)