Skriv en artikel eller optag en video

Skriv en artikel (på DANSK) eller optag en video (på DANSK) omkring dette spil.
    Det kan være en anmeldelse, tutorial eller guide... Mere

Optag Video Indsend
    Skriv Artikel Indsend
Beskrivelse

Det browserbaserede MMO-strategispil Stormfall: Krigsår er sat i Darkshine Kingdom og kræver, at du styrer ressourcer effektivt, bygger slotte og deltager i PvP-krigsførelse, mens du bliver instrueret af Lord Oberon, Stormfallets protektor. Spillet kan afspilles i din browser og giver dig også opgaver med opgradering af strukturer for at tiltrække enheder. Dine enheder vil være i stand til at råde basen af ​​dine Emeries, forsvare din egen base og deltage i gruppekrigskamp. Spillet er kendt for sin top-down isometriske kameravinkel og har retro 2D-grafik.

Lord Oberon fortæller spillet, som kører på en realtid-grænseflade. Stormfall: Krigsår er regelmæssigt blevet sammenlignet med Travian og kræver, at du deltager i quests, samtidig med at du kan tilpasse din hær. Rivaliserende herrer kæmper over, hvad der er tilbage af det tidligere store imperium af stormfald, mens almene er glædeligt for en helt at forene imperiet og beskytte dem mod et gammelt onde.

Forbedre dit slot og forsvar det fra fjendtlige pc'er samt andre spillere, mens du vinder støtte og beundring af dine folk. Hold dit imperium i udvikling og brug dine bedste strategiske kompetencer til at samarbejde og med andre ord, når du har brug for det, besejre Hordes of Balur og bekæmp rivaliserende ligaer. Hvorfor ikke springe ind i Stormfallets blodige, men spændende verden: Krigstid lige nu?

Skærmbillede
Stormfall: Age of War screenshot1 Stormfall: Age of War screenshot2 Stormfall: Age of War screenshot3 Stormfall: Age of War screenshot4 Stormfall: Age of War screenshot5 Stormfall: Age of War screenshot6 Stormfall: Age of War screenshot7 Stormfall: Age of War screenshot8
Video
Ligende spil
Discord