Skriv en artikel eller optag en video

Skriv en artikel (på DANSK) eller optag en video (på DANSK) omkring dette spil.
    Det kan være en anmeldelse, tutorial eller guide... Mere

Optag Video Indsend
    Skriv Artikel Indsend

Beskrivelse Wartune

Fantasy hybrid MMORPG er arbejdet med R2Games Entertainment og giver dig mulighed for at deltage i en række givende aktiviteter som bosskampe, bybygning, turnbaseret kamp, ​​rollespil og landbrug samt et PvP-spil. Spillet tilbyder en række arrangementer, daglige belønninger og quests. Du kan tjene bonusser og gaver i de daglige belønninger og nyde chancen for at tilpasse din karakter og opgradere deres færdigheder. Spil sammen med andre spillere på slagmarken. Vælg fra tegneserierne Knight, Mage og Archer.

Opret og opgrader din by for at gøre dig stærkere og brug Astral System til at indsamle og syntetisere stjerner, hvilket også vil øge evnerne i din karakter. Nyd en-til-en PvP og spil imod flere spillere i gruppen arena PvP. Wartune tilbyder hurtige handlinger og bybygning med RPG-handling.

Mages er magistermænd, der kan kalde magi til at helbrede deres allierede og angribe fjender, mens riddere kan bruge tohåndede våben til at skære deres fjender. De kan også hæve skjold til at beskytte deres allierede, mens bueskytter har imponerende varierede angreb såvel som snigskyttefunktioner. Quick Time Event Combat System holder dig direkte involveret i kamp og sikrer, at handlingerne er helt nedsænkelige. Vind guld, erfaring og lod i daglige spil og quests og nyd store kampe. Er du klar til at bidrage til at modvirke de hensynsløse chefer? Hvorfor ikke prøve Wartune for dig selv i dag, og find ud af, hvad det hele handler om?

Skærmbillede
Wartune screenshot1 Wartune screenshot2 Wartune screenshot3 Wartune screenshot4 Wartune screenshot5 Wartune screenshot6 Wartune screenshot7 Wartune screenshot8 Wartune screenshot9 Wartune screenshot10
Video

Wartune krav

• Windows XP/Vista/7/8.1/10 (32-bit or 64-bit)